Kadetinje so od četrtka, 20. 2. 2020 do nedelje, 23. 2. 2020 sodelovale na turnirju v Atenah (ACS Athens International Youth Basketball Tournament). Pomerile so se z ekipami iz Srbije (ŽKK Duga), Turčije (Uskudar) in proti domačinkam (ACS Athens).

Ilirijanke so s pomočjo štirih vrstnic iz ŽKK Grosuplje na turnirju prepričljivo zmagale.

V peterko turnirja sta bili izbrani Sara in Hana Sambolić.

Čestitke igralkam in trenerjema, Evi Gogali in Samu Plevniku, ki so Slovenijo in slovensko žensko kadetsko košarko predstavili v najboljši luči.

Četrtek,  20. 2. 2020

Ob 8ih zjutraj smo se vsi skupaj dobili na letališču Jožeta Pučnika in od tam preko Beograda poleteli do Aten. Od Beograda do Aten smo leteli skupaj z moško ekipo KK Veternik 1998, ki je tudi sodelovala na istem turnirju kot mi. V Atenah so nas na letališču pričakali organizatorji in nas z avtobusom odpeljali do hotela, kjer smo odložili stvari. Lakoto smo potešili s tradicionalnim grškim gyrosom in prosto popoldne zapolnili z nakupi spominkov.

Petek,  21. 2. 2020

Prva tekma v petek nas je čakala v popoldanskih urah, zato smo prosto dopoldne izkoristitli za raziskovanje mesta. Ogledali smo si stadion Panathinaiko, kjer so bile leta 1896 prve olimpijske igre moderne dobe. Nato smo se sprehodili čez park do Zevsovega templja. Od spodaj je bil zelo lep pogled tudi na Akropolo.

. .

Nato smo odšli nazaj do hotela, kjer nas je čakal prevoz do dvorane. Prvo tekmo smo odigrali proti ŽKK Duga. Po tekmi so si dekleta zopet zaželela gyrosa, zato smo se odpravili v bližnjo restavracijo, da so se okrepčale. Ob 18ih nas je čakala tekma proti domačinkam ACS Athens. Po tekmi smo v šoli, kjer smo igrali tekme pojedli večerjo, nato pa so nas odpeljali nazaj v hotel.

ŽKK Duga vs. ŽKD Ilirija = 57 – 68

Naja Pečar, ŽKK Grosuplje: “Prva tekma na takšnem turnirju je vedno nekaj posebnega. Nam so nasproti stale igralke ŽKK Duga iz Srbije. Ker nismo poznale moči nasprotnic in ker smo se šele spoznavale med seboj, morda nismo pokazale vsega kar znamo. Vseeno pa smo bile boljše od nasprotnic in tekmo zanesljivo dobile.”

ACS Athens vs. ŽKD Ilirija = 75 – 82

Žana Žorž, ŽKD Ilirija: “Na prvi tekmi z domačinkami, na začetku nismo pokazale naše najboljše igre. Drugi polčas smo veliko bolje začele in nadoknadile razliko iz prvega. Kljub manjši zmedi v zadnji četrtini, ki nas je privedla do ponovnega zaostanka za eno točko, smo se na koncu veselile druge zaporedne zmage na turnirju.”

Sobota,  22. 2. 2020

V soboto smo se takoj po zajtrku odpravili proti dvorani, saj je bila na vrsti še tekma proti Uskudar American Academy.

Uskudar vs. ŽKD Ilirija = 40 –102

Tjaša Erman, ŽKD Ilirija: “V soboto smo igrale tekmo proti turkinjam. Pred tekmo smo dobile posebna navodila, kakršna niso značilna. Zavestno nismo igrale prave obrambe in se med samo tekmo zabavale. Brez pravega truda smo na koncu tekmo zmagale.”

Po kosilu smo se namenili na ogled akropole, kar nam žal ni v celoti uspelo. Ko smo prišli pred okence, kjer prodajajo vstopnice smo izvedeli, da je vstop možen le z osebnimi dokumenti, ki smo jih žal pustili na recepciji hotela. Tako smo si akropolo lahko ogledali le od spodaj :(. Po sprehodu po centru mesta smo se zapeljali  še do morja in v marini videli ladje še iz časov 2. svetovne vojne. Pred odhodom nazaj v hotel so se dekleta posladkala še s sladoledom, pred spanjem pa, kot tradicija narekuje, še z gyrosom :).

Nedelja,  23. 2. 2020

Po zajtrku smo z vso prtljago odšli iz hotela proti dvorani, kjer nas je čakala tekma za prvo mesto, na kateri so naša dekleta zasluženo zmagala.

FINALE: ACS Athens vs. ŽKD Ilirija = 48 – 78

Tinkara Prelog, ŽKD Ilirija: “Na drugi tekmi proti grkinjam smo pokazale bolj zbrano in čvrstejšo igro. Dokaj hitro smo naredile visoko prednost in jo ohranjale celotno tekmo. Z dobro igro in željo smo na koncu zmagale turnir.”

Finalu deklet je sledilo tekmovanje v hitrostnem poligonu in metu za tri točke za dekleta in fante. Naše predstavnice so bile Teja in Tinkara L. iz ŽKK Grosuplje v hitrostnem poligonu,  ter Hana I. in Tinkara P iz ŽKD Ilirija v metanju trojk. Teja je pri hitrostnem poligonu dosegla 2. mesto.

Po finalni tekmi fantov, v kateri so slavili domačini in so naša dekleta navijala za fante iz Turčije, je sledila podelitev pokalov in medalj ter zaključek turnirja. Medalje je pomagala podeljevati tudi bivša grška košarkarica, ki je igrala tudi v najmočnejši ligi WNBA Evanthia Maltsi.

S pokalom v rokah, zlatimi kolajnami okrog vratu,  ponosni in utrujeni, smo se hitro odpravili na letališče, kjer smo – kot da bi naročili – srečali našega bivšega košarkarja Primoža Brezca in se  z njim seveda tudi slikali.

Proti večeru smo se polni novih izkušenj, znanj in prijateljstev srečno vrnili v Slovenijo.

Eva Gogala, trenerka

Galerija slik.

Foto: Tisa Gudžulić in ŽKD Ilirija

(Skupno 501 obiskov, današnjih obiskov 1)